1p

Megtévesztőnek találta az OMV reklámját az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), miután a Mol panaszt nyújtott be az osztrák olajcég hirdetési gyakorlata ellen.

A Mol szeptember végén nyújtott be panaszt az ÖRT-nek, azt kifogásolva, hogy az OMV a magyar olajcég nevét használja reklámjaiban, amely megtévesztő lehet a felvásárlási kísérlet részleteit nem ismerő embereknek.

Az ÖRT álláspontja szerint a reklám a Mol és az OMV együttműködésére, partneri kapcsolatára utal, ilyennek a létét sugallja. Az ÖRT úgy véli, a normasértés különösen súlyos, tekintettel arra, hogy a reklámban megjelölt honlapon a fogyasztó további információt az üggyel kapcsolatban nem talál.

A Mol az ÖRT megkeresésével egy időben panaszt nyújtott be a Gazdasági Versenyhivatalnál, illetve a Pénzügyi és Állami Szervezetek Felügyeleténél is.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!