Az első kiskocsikat szeptember 30-tól Münchenben vehetik birtokba az érdeklődők. A bérleti szerződés értelmében az autókkal naponta minimum 30 kilométert kell megtenni, viszont nem szabad elhagyni a város területét.
Utóbbi szabályozásra azért van szükség, mert a járművek gyakorlatilag mobil-reklámtáblaként [ajanlo=73][igazitas=left/] funkcionálnak: messziről is jól látható hirdetéseket ragasztanak fel rájuk, ezek pedig csak akkor tölthetik be szerepüket, ha a kocsi emberek sűrűjében, azaz városhatáron belül tartózkodik. Belső információk szerint a reklámozók havonta 1000 euróért öltöztethetnek fel reklámjaikkal egy kocsit, a Lauda Motion várakozásai szerint pedig 1,5 millió euró bevételt hoznak majd az osztrák hirdetők az idei évben a cégnek, értesült a Financial Times Deutschland.
Mint ismert, Lauda tavaly Ausztriában indította el diszkont-autó-kölcsönzőjét napi egy eurós bérleti díjjal. A bécsi kirendeltség négy hónap alatt nyereségessé vált, így az ex-Forma-1-es pilóta Linzbe is átvitte vállalkozását.
Az még kérdéses, hogy a Lauda-cég a német piacon is megállja-e majd a helyét. A két éve alapított konkurens vállalat, a Maxhopp csődközeli helyzetben van, emellett már az európai piac jelentős szereplői, a Sixt, a Europcar és az Avis is szemet vetettek Németországra.
(Menedzsment Fórum)
Offenzívába kezdtek az egy eurós Lauda-autók
Ausztria után Németországban is beindítja filléres autókölcsönzőjét Niki Lauda. A mozgó reklámtáblaként funkcionáló kocsikat akár már napi egy euróért is bérbe lehet venni.