2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Közös kampányt indít az uniós országokban elismert Európai Ökocímke népszerűsítésére a Magyar Turizmus Zrt. és a Környezettudományi Központ. A címkét azok a szálláshelyek kaphatják meg, amelyek környezetvédelmi szempontból a legjobbak közé tartoznak.

A hazai szálláshelyek is pályázhatnak az uniós országokban elfogadott Európai Ökocímke elnyerésére, melynek népszerűsítésére közös kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. és a Környezettudományi Központ. Az akcióhoz a szálláshelyeket tömörítő szakmai szövetséges is csatlakoznak.

- Turizmus csak ott lehetséges, ahol élvezhető a környezet, ezért a turisztikai szolgáltatóknak is érdeke a környezet megóvása - mondta a kampány szerdai beharangozóján Galla Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.

A turizmus szerves részét képezik a szálláshelyek, melyek jelentős víz és energiaigényükkel megterhelik a környezetet. Megfelelő intézkedésekkel azonban jelentősen csökkenteni lehet a működésük káros hatását. Mindezt a turisták is igénylik, amit az egyre népszerűbb ökoturizmus elterjedése is bizonyít. Egyes országokban ezért már előnyt élveznek azok a szálláshelyek, amelyek rendelkeznek az úgynevezett Ökocímkével.

Marketing értéke is van

A virágnak is mondott szimbólum az unió környezeti címkéje, amely garantálja a környezetbarát szolgáltatásokat. A minősítés szigorú kritériumokon alapszik, így csak azok nyerhetik el, akik környezetvédelmi szempontból valóban a legjobbak közé tartoznak. Ezért a címke marketing oldalról is jelentős előnyt biztosít a szolgáltatók számára. Az címkének ráadásul külön marketingcsapata van, amely eseményeken, prospektusokban és még számos módon népszerűsíti a védjegyet.

A címke megszerzésére bármilyen szálláshely pályázhat, amennyiben teljesíti a feltételeket. Európában eddig 50 idegenforgalmi szálláshely és 10 kemping nyerte el a védjegy használatának jogát. Magyarországon jelenleg egy szálloda, a Kolping Hotel Spa & Family Resort rendelkezik ilyennel, azonban sok hazai szálláshely már ma is teljesíti a címke kritériumainak többségét.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!