2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az olimpia hatalmas üzletté nőtte ki magát, melyet a nagy cégek nem hagyhatnak ki. A márkák csatájában egy olimpiai szereplés piacok meghódítását jelentheti.

Az olimpia 15 hivatalos támogatója mélyen a zsebébe nyúlt, hogy részese lehessen a világ legnépszerűbb sporteseményének. Ők hozták össze a 1,5 milliárd dolláros költségek 39 százalékát, míg a jegyeladás mindössze 6 százalékát teszi ki ennek. A szponzorok melletti másik jelentős anyagi áldozatot hozó csoportnak a tévécsatornák számítanak, akik közül az NBC Universal egyedül 40 százalékot adott, emellett az európai ás japán tévék is hajlandóak vaskos összegekkel hozzájárulni a rendezvény sikeréhez. Az amerikai cég 3,5 milliárd dollárt fizetett a 2004-es és 2008-as nyári valamint a mostani téli olimpia sugárzási jogáért.

A hirdetni vágyó cégeknek a direkt szponzoráció mellett a televízió a másik legfontosabb platform. Úgy tűnik, hogy a szervezőknek elég a hó miatt aggódniuk, hiszen bármelyik cég szívesen veszi azt ha neve felmerül az olimpiával kapcsolatban bármennyit kelljen is fizetni ezért. Az új piacok meghódítására is az olimpia a legalkalmasabb - vélik a reklámszakemberek. Az olyan hatalmas piacokon mint India és Kína ha egy márka név ismerete vagy nemismerete milliárdokat jelenthet - írta a Buisness Week.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!