1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az online marketing-stratégia meghatározása kulcsfontosságú része a marketingtervezésnek olyan cégeknél, amelyeknél szerepet kapott az online kommunikáció is. A következő lépések segítenek a marketing menedzsereknek átlátni az online marketing-stratégia egyes fázisait.

5. Javasolt stratégia

Most már tudjuk, mely piaci szegmenseket kell megcéloznunk, mi a célcsoportunk és milyen szükségletei vannak, kik a versenytársaink az interneten és milyen üzleti modellel működnek, illetve mi a jelenlegi helyzetük. Emellett tisztában vagyunk azzal, milyen módszerekkel lehet ennek függvényében elérni a kívánt közönséget promóciós üzenettel.

Ezután jöhet a stratégia építése, mely a következő részletektől függ:

  • kommunikációs büdzsé egy évre

  • termék vagy szolgáltatás szezonalitása

  • "reklámzaj" adott csatornán (egy-egy website, hírlevél stb.)

  • kampány időzítések és gyakoriság meghatározása

  • törvényi korlátok a termékkel kapcsolatban (pl. vényköteles gyógyszerek vagy dohánytermékek)


Damjanovich Nebojsa

Kapcsolódó anyagok
Sikeres email marketing: csak engedéllyel
Keresőmarketing - outsourcing vagy házon belül?
E-mail kampányok megtérülés számítása

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!