5. Javasolt stratégia
Most már tudjuk, mely piaci szegmenseket kell megcéloznunk, mi a célcsoportunk és milyen szükségletei vannak, kik a versenytársaink az interneten és milyen üzleti modellel működnek, illetve mi a jelenlegi helyzetük. Emellett tisztában vagyunk azzal, milyen módszerekkel lehet ennek függvényében elérni a kívánt közönséget promóciós üzenettel.
Ezután jöhet a stratégia építése, mely a következő részletektől függ:
- kommunikációs büdzsé egy évre
-
- termék vagy szolgáltatás szezonalitása
-
- "reklámzaj" adott csatornán (egy-egy website, hírlevél stb.)
-
- kampány időzítések és gyakoriság meghatározása
-
- törvényi korlátok a termékkel kapcsolatban (pl. vényköteles gyógyszerek vagy dohánytermékek)
Damjanovich Nebojsa
Kapcsolódó anyagok
Sikeres email marketing: csak engedéllyel
Keresőmarketing - outsourcing vagy házon belül?
E-mail kampányok megtérülés számítása