2p

A mai bonyolult médiavilágban az internetezők speciális érzékenységgel viszonyulnak a webes hirdetésekhez. Az oldaltámogatást, a bannert és a buttont elfogadják az netezők, míg a pop-up a legkevésbé kedvelt online reklámforma egy friss felmérés szerint.

Az Interpublic Groups Universal McCann friss felmérése során azoknak az internet-felhasználóknak a reklámokhoz való viszonyát vizsgálta, akik legalább 11 alkalommal használták a webet a megelőző hét napon. Az ügynökség becslése szerint közel 100 millió ember felel meg ennek a feltételnek az Egyesült Államokban - írja az Adweek.com.

Néhány reklámfajtát elfogadhatónak találtak a válaszadók, ilyen az oldaltámogatás, a banner, a button (kis méretű banner a honlap kihasználatlan helyén) és a Google által szponzorált keresőlinkek. Ezek voltak a legnépszerűbbek a megkérdezettek 80 százalékánál. Ugyanakkor az internetezők csupán 40 százaléka látta úgy, hogy banner, button vagy link küldése e-mailben és azok közvetlen reklámozása népszerű marketingforma.

Több erőszakos marketingtechnikát elutasítottak a válaszadók: a pop-up a legkevésbé kedvelt online reklámforma, a kutatásban részt vevők csupán 12 százaléka találta elfogadhatónak. A válaszadók 40 százaléka jelezte, hogy zavarják az úgynevezett kiemelt blogok, míg 10 százalékuk vélte úgy, hogy reklámértékkel bírnak a blogokon található közösségi üzenetek.

A felmérést végző cég szerint több internetes marketingtechnikát fejleszteni kell, hogy elérjék céljukat, és megnyerjék a vásárlókat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!