A két cég egymás erősségeit kihasználva az online reklámozás terén, a pénzügyi és kommunikációs területekre különös hangsúlyt fektetve próbál meg az eddiginél is több hozzáférőhöz eljutni. A megállapodás során pénzügyi tranzakcióra nem fog sor kerülni, nem úgy mint a Google-AOL üzlet során, amikor során a Google egymilliárd dollárt fektetett be. A hírre mind a Yahoo, mind az eBay papírjai pozitívan reagáltak - írta az msnbc.
A két cégről
Az eBay, a piacvezető online-aukciósház 200 milliós felhasználói bázissal rendelkezik, emellett 70 millió felhasználója van Amerikaszerte a PayPal nevű számlavezetéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtó leányának. A PayPalnek 1,1 milliárd dolláros bevételt köszönhet a vállalat, mely leányával együtt 4,6 milliárdos bevételt tudhatott magáénak 2005-ben.
A Yahoo működteti a világ legforgalmasabb honlapját, emellett a keresőprogramok között a második legnépszerűbb a Google mögött. A vállalat 5,3 milliárdos bevételre tett szert 2005-ben, melynek nagyrészét az online reklámozásnak köszönheti.