Színes lett a Népszabadság: a meghatározó országos napilap reklámügynöksége, a Lowe GGK és médiaügynöksége, a PanMedia Western a kirowskit kérte fel a változást kommunikáló online kampány kidolgozására és lebonyolítására.
Ennek nyitányaként, különös tekintettel a megújulás jelentőségére, egy innovatív portal takeover jelent meg Magyarország legnépszerűbb kezdőoldalán, a Startlapon, amely a www.startlap.com/nepszabadsag címen a továbbiakban is megtekinthető. Szó szerint ide érkezett meg az új kiadás első hétfőjén a megújult lap: a postaláda-nyíláson átbújó újságsarkot ábrázoló bannerből néhány korábbi fekete-fehér, majd pedig maga a színes lapszám hullott nagy méretben a látogatók elé.
A látványos animáción az internet sebességének köszönhetően már órákkal azelőtt napvilágot látott az aznapi Népszabadság címoldala, hogy az újságárusokhoz és az előfizetőkhöz eljutott. A gyors lebonyolítás sikere elképzelhetetlen lett volna a megrendelő Népszabadság, a két ügynökség, a Startlap és a kirowski gördülékeny együttműködése nélkül. Az egynapos beharangozóra következő banner kampány interaktív Flash hirdetései filmszerű animációkkal és élethű hangokkal elevenítették meg a humoros offline kreatívokat. A reklámeszközök céloldala pedig, melyet szintén a kirowski készített, részletesen bemutatta a lapértékesítést serkentő promóciós játékot.
Portal takeover a Népszabadságnak is
Rendhagyó módon hirdette meg a Népszabadság megújulását a kirowski. Rekordgyorsasággal, a vasárnap éjszakai lapzárta után pár órával maga az éppen csak nyomdába került friss lap címoldala került fel egy webes reklámeszközre.