3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A TV2 piaci részesedése a múlt héten közelebb volt a kábelcsatornákéhoz, mint a legyőzni kívánt riválisához - olvasható az RTL Klub közleményében. A TV2 viszont azt emelte ki, hogy hetek óta javul a Joshi Bharat nézettsége a teljes lakosság körében.

Toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt a 45. héten is az RTL Klub a 18-49 évesek körében, főműsoridőben. 36,1 százalékkal régen nem látott heti közönségarányt ért el a kereskedelmi csatorna, eközben a TV2 mindössze 19 százalékot szerzett. A dobogó harmadik helyére 4,1 százalékos főműsoridős eredményével a Film+ állhatott fel, negyedik lett 4 százalékkal a Viasat3, ötödik 3,5 százalékkal a Cool TV, míg a közszolgálati MTV a reklámozói célcsoport körében csak a 6. helyet tudta elfoglalni 3,4 százalékos eredményével.

A hét legnézettebb műsora a Csillag születik szombati második elődöntője volt, amely a célcsoport 50,2 százalékát (1 023 089 embert) ültette a képernyők elé. A teljes lakosságban összesen 2 542 052-en figyelték, ahogy az Iparművészeti Múzeum teremőre Máté Péter-dalt énekelt. A kétmilliós álomhatárt több más RTL-es műsor: az RTL Hírek és a Barátok közt is elérte, sőt a Vacsoracsatának is csak néhány asztaltársaság hiányzott ennek eléréséhez.

A hét legnézettebb filmje a vasárnap esti Batman: kezdődik lett, a legnézettebb heti sorozata pedig az új epizóddal jelentkező Cobra 11. A hét négy napján Mónika elverte a hírek szerint „megszűnésközeli” Joshi Bharatot, tarolt az RTL Híradó a bevallottan olcsóbb műsorvezetőkkel operáló Tények fölött, a Vacsoracsata esélyt sem adott az Áll az alkunak.

Az előző héthez hasonlóan megint csak Doktor House hozott részsikert a TV2-nek, de még így sem tudott bekerülni a hét húsz legnézettebb műsora közé az RTL Klub számításai szerint.

Teljes lakosságban a Napló volt a legnépszerűbb TV2-es műsor a héten, 1,6 millió nézővel és 30,7 százalék SHR-rel a hatodik. A vasárnapi magazinműsort a Tények hétfői adása követi 1,468 millió nézővel (33,9 százalék SHR), harmadikként pedig a Jóban Rosszban csütörtöki epizódja ért be (1,428 millió néző, 28,2 százalék SHR) - olvasható a TV2 közleményében.

A csatorna a múlt heti adatokból azt emelte ki, hogy a Joshi Bharat hétről hétre szorgalmasan lépeget előre a teljes lakosság toplistáján: három hete még 21. helyen, két hete a 19.-en találkozhattunk vele, a múlt héten azonban már a 15.-en állt, köszönhetően annak, hogy a szélesebb célcsoportban ötből ötször tudott diadalmaskodni konkurense felett.

A héten az RTL rátesz még egy lapáttal: Sebestyén Balázst is csatasorba állítja, mivel újraindul A Széf című vetélkedő.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!