A Reveries.com felmérése szerint a marketing szakemberek 31 százaléka tartja gyatra csatornának a mobiltelefonokat arra, hogy a hirdetők üzeneteit célba juttassák. Ezzel szemben csak 5,5 százalék tartotta kitűnő marketingcsatornának.
Ami a perspektívákat illeti a kilátások sokkal kedvezőbbek: a megkérdezettek több, mint 60 százaléka tartja jónak, ezen belül a szakemberek 18 százaléka nagyon perspektivikusnak a mobiltelefonokon keresztüli hirdetéseket.
A penetráció növekedése megfelelő alapot adhat a mobilmarketing elterjedéséhez - mondják az iparági elemzők. A dinamikus fejlődést korlátozhatja, hogy az ilyen hirdetések a fogyasztók körében nem örvendenek nagy népszerűségnek. Ezt bizonyítja az a felmérés, amely szerint a felhasználók 81 százaléka kifejezetten bosszantónak tartja a mobiljukra érkező reklámüzeneteket.
Reklámok a mobilokon
A szakemberek többsége véli úgy, hogy a mobiltelefonok marketingeszközként való használata meglehetősen korlátozott eredményekhez vezet.