1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szakemberek többsége véli úgy, hogy a mobiltelefonok marketingeszközként való használata meglehetősen korlátozott eredményekhez vezet.

A Reveries.com felmérése szerint a marketing szakemberek 31 százaléka tartja gyatra csatornának a mobiltelefonokat arra, hogy a hirdetők üzeneteit célba juttassák. Ezzel szemben csak 5,5 százalék tartotta kitűnő marketingcsatornának.

Ami a perspektívákat illeti a kilátások sokkal kedvezőbbek: a megkérdezettek több, mint 60 százaléka tartja jónak, ezen belül a szakemberek 18 százaléka nagyon perspektivikusnak a mobiltelefonokon keresztüli hirdetéseket.

A penetráció növekedése megfelelő alapot adhat a mobilmarketing elterjedéséhez - mondják az iparági elemzők. A dinamikus fejlődést korlátozhatja, hogy az ilyen hirdetések a fogyasztók körében nem örvendenek nagy népszerűségnek. Ezt bizonyítja az a felmérés, amely szerint a felhasználók 81 százaléka kifejezetten bosszantónak tartja a mobiljukra érkező reklámüzeneteket.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!