2002. július 19. 13:20

Az amerikai online fogyasztók az egy évvel korábbiakhoz képest 41 százalékkal költöttek többet az idei év második negyedévében. Ezzel az online vásárlások értéke elérte a 17,5 milliárd dollárt.

A comScore Media Metrix beszámolóüja szerint elsősorban az utazási szolgáltatások iránt nőtt az érdeklődés, hiszen ezek a kiadások 46 százalékkal lettek magasabbak, 7,8 milliárd dollárt realizálva a kereskedők.

A nem utazási kategóriába tartozó értékesítés 28 százalékkal nőt, elérve a 9,7 8 milliárd dollárt. Ez utóbbi kategóriában a hardwarek vitték a prímet, 46 százalékkal ugrott meg az értékesítésük, ami nominálisan 2,3 milliárd dollárt jelent. Az irodai eszközök forgalma 72 százalékos növekedést ért él, 1,5 milliárd dolláros forgalom mellett.