1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mintegy egymilliárd forinttal költöttek többet tavaly a nagy hirdetők, mint egy évvel korábban a magyar online hirdetési index (MOHI) adatai szerint. Az idei reklámköltést a politikai hirdetések és a foci-vébé dobja meg, írja a Világgazdaság.

A Habostorta, a Házipatika, az Index, a Napi Online, az Origo, a Portfólió, a Ringier Online, a Sanoma Online az álláshirdetések nélkül kalkulált online hirdetési piac közel háromnegyedét teszi ki. Az ügynökségi jutalékkal csökkentett online reklámbevételük tavaly 3,44 milliárd forint volt az online direkt és a keresőmarketing nélkül. A legnagyobb hazai internetes médiatulajdonosok összesített reklámbevétele 2004-ben 2,46 milliárd forint volt, 50,54 százalékkal több, mint egy évvel korábban.

A webes reklámpiac idei lendületét a választások mellett a labdarugó-világbajnokság adhatja, becslések szerint 25-30 százalékos bővüléssel lehet számolni. A MOHI adatai szerint az idei első negyedévben a politikai hirdetéseknek köszönhetően 70 százalékkal emelkedett az indexet alkotó online cégek árbevétele 2005 hasonló időszakához képest és megközelítette az egymilliárd forintot, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!