A Westelből lett T-Mobile márka a kutatások szerint négy-öt hónap alatt megfelelő ismertségre tett szert, írja a Napi Gazdaság.
Sugár András, a T-Mobile vezérigazgatója a Brandfestival elnevezésű marketinges szakmai rendezvényen úgy nyilatkozott: az elmúlt öt hónapban a cég húsz évet fiatalodott. Ezt a kutatások is alátámasztják, melyek szerint mind a T-Mobile, mind a többi mobilszolgáltató ügyfelei közel azonos, méghozzá lendületes, fiatalos képet alkotnak a társaságról.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
A márkaváltást egy éves előkészítés előzte meg, melynek során a menedzsment is megbizonyosodott a váltás szükségességéről, és eldöntötték a követendő irányt. A piackutatási adatok azt jelezték, hogy az ügyfélkör olcsó, lendületes, egyszerű szolgáltatót szeretne, így a márkaépítés során is ezeket vették figyelembe, írja a Napi Gazdaság.
Sikeres a T-Mobile márkaváltás
A Westelből lett T-Mobile márka négy-öt hónap alatt megfelelő ismertségre tett szert, az ügyfelek pedig lendületes, fiatalos szolgáltatónak tartják a társaságot, mondta el egy marketinges rendezvényen Sugár András vezérigazgató.