1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Westelből lett T-Mobile márka négy-öt hónap alatt megfelelő ismertségre tett szert, az ügyfelek pedig lendületes, fiatalos szolgáltatónak tartják a társaságot, mondta el egy marketinges rendezvényen Sugár András vezérigazgató.

A Westelből lett T-Mobile márka a kutatások szerint négy-öt hónap alatt megfelelő ismertségre tett szert, írja a Napi Gazdaság.

Sugár András, a T-Mobile vezérigazgatója a Brandfestival elnevezésű marketinges szakmai rendezvényen úgy nyilatkozott: az elmúlt öt hónapban a cég húsz évet fiatalodott. Ezt a kutatások is alátámasztják, melyek szerint mind a T-Mobile, mind a többi mobilszolgáltató ügyfelei közel azonos, méghozzá lendületes, fiatalos képet alkotnak a társaságról.
[ajanlo=73][igazitas=left/]
A márkaváltást egy éves előkészítés előzte meg, melynek során a menedzsment is megbizonyosodott a váltás szükségességéről, és eldöntötték a követendő irányt. A piackutatási adatok azt jelezték, hogy az ügyfélkör olcsó, lendületes, egyszerű szolgáltatót szeretne, így a márkaépítés során is ezeket vették figyelembe, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!