A tulajdonos 3e-csoport sikeresnek tekinti a vállalkozást, a forgalomnövekedés a hazai barkács- és szerszámpiacon egyedülállónak mondható. Az üzletek kialakítása, a termékek elhelyezése és az árképzés mind hozzájárultak a szaküzletek népszerűségének növekedéséhez. A termékválasztékot számos szolgáltatás és a magasan képzett munkatársak szaktanácsadása egészíti ki. A 3e ez utóbbiban látja azt a versenyelőnyt, amelynek fejlesztése megalapozza a vállalat további sikereit.
A márkanév alatt tavaly októberben tíz iparcikk-kereskedelmi szaküzlet kezdte meg működését Székesfehérvárott, Keszthelyen, Hajóson, Szombathelyen, Tatabányán, Mosonmagyaróváron, Békéscsabán, Salgótarjánban és Miskolcon. "Elvárásainkat messze túlszárnyalta az eredmény. Nemcsak a forgalom változott az eltelt rövid idő alatt pozitívan, a vevőszám is lényegesen emelkedett" - mondta Günther Pacher, a 3e-csoport vezérigazgatója, egy budapesti sajtóbeszélgetésen.
7-8 új üzlet nyitását tervezik
A 3e a hazai üzletlánc további bővítését tervezi. Mint Pacher elmondta, további hét-nyolc üzlettel állnak közvetlenül a franchise-szerződések aláírása előtt, s további érdeklődők is vannak. További LETS DOIT üzletek kialakítására a többi 3e-tagvállalat körében is adódik lehetőség: Magyarországon a csoportnak 35 tagvállalata van, amelyek összesen 50 üzlettel rendelkeznek. Az új márka széles körű elterjesztése érdekében azonban olyan szaküzletek is bekerülhetnek az üzletláncba, amelyek tulajdonilag nem tartoznak a csoporthoz.
Menedzsment Fórum