2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 4,4 millió előfizetővel rendelkező T-Mobile sikeres évet zár 2006-ban, ami annak is köszönhető, hogy az ügyfélszolgálati rendszerét az ügyfélérték alapján működteti, azaz a többet fizető felhasználóknak magasabb színvonalú szolgáltatást nyújt - mondta Winkler János, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, a T-Mobile üzletág vezetője.

Winkler János elmondta: az idén a fő cél az volt, hogy sikeresen, a hatékonyságuk és az ügyfélkiszolgálásuk színvonalának csökkenése nélkül integrálódjanak a Magyar Telekom szervezeti rendszerébe, illetve teljesítsék az előírt pénzügyi és gazdasági elvárásokat.

A vezérigazgató-helyettes az idei évről közölte: a T-Mobile piaci részesedése október végén 44,7 százalék volt, tavaly decemberben 45 százalék. A 0,3 százalékos visszaesést Winkler János nem tartja rossznak, hiszen korábban a vállalat elszenvedett már 2,4 százalékos éves szintű veszteséget is, s a legkisebb előfizetői arány csökkenése is 1,2 százalék volt eddig. Hozzátette: az aktív SIM-kártyákat tekintve a visszaesés csupán 0,04 százalék volt. A vállalati piacon 50-54 százalék körüli a T-Mobile részesedése, míg a TOP 500 vállalatot tekintve 60-65 százaléknyi.

A vezérigazgató-helyettes elmondta azt is, hogy folyamatosan nő az előfizetői szerződéses állományuk, a post paid ügyfelek aránya már eléri a 35-36 százalékot. Az elmúlt időszakban megváltozott a készüléktámogatási rendszer is: az alsó kategóriás mobilok esetében gyakorlatilag megszűnt, míg a középkategóriás készülékek esetében 20-25 százalék körüli.

Kérdésekre válaszolva elhangzott: a cég egy előfizetőre eső átlagos havi árbevétele (ARPU) jelenleg 4897 forint, ami egy évvel ezelőtt csupán 20 forinttal volt több. A bevétel 15-16 százaléka adatátvitelből származik, a többi hangalapú forgalom.

A T-Mobile sikeresnek ítéli az adatkártyákkal együtt hirdetett noteszgép promócióját is: eddig négyezer ilyen gépet adtak el, míg az év végéig ez a szám hat-hétezerre emelkedik. A társaságnak a mobil internetet tekintve 28-30 százalékos HSDPA lefedettsége van a lakosság körében: ez a technológia kell ahhoz, hogy a 3G-és hálózatok gyors adatletöltést tegyenek lehetővé. Jövőre 45-50 százalékra nő a lefedettségi arány.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!