1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Swifthez és az SX4-eshez hasonló eredményekre számítanak a hazai Suzukinál a szeptember végén megjelenő új modellel, a Wagon R+ utódjával, írja a Népszabadság.

A kapacitás és a létszám mellett 2007 végétől a választék is bővül az esztergomi gyárban. A Wagon R+ utódjának szánt tanulmánymodellt szeptember végén, a Párizsi Nemzetközi Autókiállításon láthatja először a nagyközönség, melynek véleménye alapján még módosítanak a karosszéria formáján.

Bizonyos, hogy az ötszemélyes kisautó nagyjából a Kolinban gyártott Peugeot-Citroen-Toyota hármas iker vetélytársa lesz. Az új minit Esztergomban, a japán Kosaiban és Indiában, a konszern tulajdonában lévő Maruti Udyog Ltd.-ben is gyártják majd. A Suzuki Motor Corporation 2004-ben kétmillió, tavaly 2,2 millió autót gyártott, és kapacitását öt éven belül hárommillióra akarja növelni. Az európai piacra a vállalat 350 ezer autót szán 2008-ban, amelyből a hazai gyárban 300 ezer készülne, adta hírül a Népszabadság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!