A próbaüzemben 300 felhasználó vett részt, akik 14 helyi televízió-csatorna műsorát nézhették. A legfontosabb tanulság az volt, hogy a résztvevők 72,8 százalékát nagyon, vagy eléggé érdekli a mobiltelevízió, míg 80,08 százalékuk másnak is ajánlaná a szolgáltatást. A résztvevők naponta átlagosan 35,39 percig használták, míg a hétvégén 37,90 percig nézték a mobiltévét. A mobilitás tízből nyolc felhasználó szerint "nagyon egyszerűen" használható szolgáltatás.
A tesztelők körében legnépszerűbb tévéprogramok a hírek, a sorozatok, és a magazin-műsorok voltak. A hagyományos, földi sugárzású televíziók esetében a legnépszerűbb programok a filmek, a sportprogramok, és a dokumentumfilmek.
Sevilla polgármestere, Alfredo Sánchez Monteseirín az Abertis Telecom, a Nokia és a Vodafone España igazgatóival együtt május 5-én egy sevillai rendezvényen számolt be a fogyasztói mobiltelevízió-próbaüzem eredményeiről. A műszaki újításokban élen járó Sevillát négy hónappal ezelőtt választották ki a teszt színhelyéül. A projekt a felhasználói próbaüzem mellett kísérleti mobiltelevíziós platform létrehozását, és új mobilkommunikációs technológiák fejlesztését is célul tűzte ki.
Sikert aratott a mobiltelevízió próbaüzeme
Az Abertis Telecom, a Nokia, és a Vodafone España a mai napon számolt be Sevilla városában 2005 decemberében indult mobiltelevíziós próbaüzem első sikeréről. A próba során a mobiltelefonon nézhető digitális televíziót és DVB-H (Digital Video Broadcasting – Handheld; digitális videoanyagok sugárzása kézikészülékekre) technológia alakalmazását tesztelték.