A céget itthon képviselő kizárólagos franchise-partner, a Premium Brand Kft. vezetője, Kovács Viktor szerint azonban a hazai helyzet sem reménytelen, a luxuspiac a következő években ugyanis a sokszorosára nőhet. Az előrejelzés főként a luxuskategóriába sorolható új ingatlanok szaporodására s az így keletkező keresletre épül.

A franchise-cég belsőépítészeti referencia-központként is kívánja bemutatótermét működtetni. Az ez irányú megrendelések teljesítésében belsőépítészeti partnervállalkozásokra is számít. Magyarországnak van szerepe a Bang & Olufsen gyártásában is, a dán cég megbízása alapján az itthon jelentős kapacitásokkal bíró Flextronics sárvári üzemében készülnek részegységek.
A 2005-ben bejegyzett cég tavaly az előzetes számok szerint 300-350 millió forintos forgalmat ért el, de 2010-re már a milliárdos határ átlépését tervezi - számol be a Világgazdaság.