2p

Új bemutatótermet nyitott Budapest belvárosában a csúcstechnológiát képviselő szórakoztató-elektronikai termékeket gyártó dán Bang & Olufsen. Horvátországban kétszer, Csehországban háromszor annyit vásárolnak a cég termékeiből, mint hazánkban, a cég illetékesei szerint ez azt jelenti, hogy Magyarország lemaradt a luxustermékek iránti keresletben a régiós átlaghoz képest - írja a Világgazdaság.

A céget itthon képviselő kizárólagos franchise-partner, a Premium Brand Kft. vezetője, Kovács Viktor szerint azonban a hazai helyzet sem reménytelen, a luxuspiac a következő években ugyanis a sokszorosára nőhet. Az előrejelzés főként a luxuskategóriába sorolható új ingatlanok szaporodására s az így keletkező keresletre épül.

Bang & Olufsen BeoVision 4 plazmatévé

A franchise-cég belsőépítészeti referencia-központként is kívánja bemutatótermét működtetni. Az ez irányú megrendelések teljesítésében belsőépítészeti partnervállalkozásokra is számít. Magyarországnak van szerepe a Bang & Olufsen gyártásában is, a dán cég megbízása alapján az itthon jelentős kapacitásokkal bíró Flextronics sárvári üzemében készülnek részegységek.

A 2005-ben bejegyzett cég tavaly az előzetes számok szerint 300-350 millió forintos forgalmat ért el, de 2010-re már a milliárdos határ átlépését tervezi - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!