1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A sörgyártók közül három társaság is bekerült a június-augusztusi időszakban a televíziós reklámra legtöbbet költő cégek tizes listájára. Az első helyen azonban - a korábbi hónapokhoz hasonlóan - az Unilever Magyarország Kft. található.



A Napi Gazdaság beszámolója szerint a sörgyártók reklámjai elsősorban a két országos kereskedelmi televízió képernyőit uralták. Mellettük a Coca-Cola Magyarország is megtalálható a toplistán, s ez azt jelzi, hogy az italgyártóknak a nyár a legpiacképesebb évszak.

A napifogyasztási cikkeket gyártó vállalatok - a hagyományoknak megfelelően - az élbolyban találhatók: hazánkban továbbra is az Unilever Kft. költ legtöbbet televíziós reklámokra, listaáron számítva 4 milliárd forint feletti összeget. Érdekesség, hogy a cég a két országos kereskedelmi csatornát preferálta. A Benckiser Kft. és a Procter & Gamble viszont az egyik nagy kereskedelmi adót és közsolgálati csatornát választotta reklámjaihoz, számol be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!