A Napi Gazdaság beszámolója szerint a sörgyártók reklámjai elsősorban a két országos kereskedelmi televízió képernyőit uralták. Mellettük a Coca-Cola Magyarország is megtalálható a toplistán, s ez azt jelzi, hogy az italgyártóknak a nyár a legpiacképesebb évszak.
A napifogyasztási cikkeket gyártó vállalatok - a hagyományoknak megfelelően - az élbolyban találhatók: hazánkban továbbra is az Unilever Kft. költ legtöbbet televíziós reklámokra, listaáron számítva 4 milliárd forint feletti összeget. Érdekesség, hogy a cég a két országos kereskedelmi csatornát preferálta. A Benckiser Kft. és a Procter & Gamble viszont az egyik nagy kereskedelmi adót és közsolgálati csatornát választotta reklámjaihoz, számol be a Napi Gazdaság.
Sör-és kólareklámok uralták a hazai képernyőket nyáron
A sörgyártók közül három társaság is bekerült a június-augusztusi időszakban a televíziós reklámra legtöbbet költő cégek tizes listájára. Az első helyen azonban - a korábbi hónapokhoz hasonlóan - az Unilever Magyarország Kft. található.