Elsőként lép önálló, a fejlesztések speciális kommunikációs igényeinek megfelelő szolgáltatáscsomaggal piacra az Avantgarde Group. A Develop keretében azoknak a fejlesztő vállalatoknak, szervezeteknek nyújt kommunikációs szolgáltatást a cég, akik a fejlesztést vállalati stratégiájuk alappillérének tekintik és sikerrel kívánnak pályázni a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében rendelkezésre álló, illetve a 2007-13. közötti EU költségvetési időszakban megnyíló forrásokra.
A csomag négy területre koncentrál: pozícionálja a fejlesztő társaságot; segít eligazodni a pályázatok, illetve azok sikerkritériumai között; public affairs szolgáltatást nyújt a pályázóknak; valamint kommunikálja a média és a közvélemény felé a támogatást elnyert fejlesztéseket. A fejlesztési kommunikáció eredményeit a saját fejlesztésű média megjelenés elemző és "riportoló" szoftver megoldás segítségével méri és dokumentálja a vállalat. "Még meg sem alakult a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, máris megjelent ez első ügyféligény a csomagra. A magyar fejlesztők szeretnének tisztán látni, sikerrel pályázni az EU alapokra és fejlesztéseiket láthatóvá tenni. A fejlesztések kommunikációját egyébként az EU irányelv kötelező jelleggel írja elő" - mondta Schillinger Attila, az Avantgarde Group ügyvezető igazgatója.