2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A január közepén megtartott főcsoport-döntőket talán még a rajongóknál is nagyobb izgalommal követték azok a vállalatok, amelyek hirdetést kívánnak elhelyezni a most hétvégén megrendezésre kerülő amerikaifoci döntő, a Super Bowl közvetítésének „szüneteiben”. Nem véletlenül, az idén ugyanis minden korábbi rekordot megdöntött a félperces reklámidő átlagára.

Mely cégek hirdetnek az idei Super Bowl-on? Táblázat!

A Super Bowl "hirdetői közönsége" szintén érdekes képet mutat. Egyes cégek, mint a General Motors, a Pepsi vagy a Budweiser sör gyártója, az Anhauser Bush - hosszútávú szerződésekkel bebetonozta magát. Ami az újonnan feltűnő óriásvállalatokat illeti, idén a Burger King vásárolt reklámidőt.

--

A nagyok mellett több amerikai középvállalat tartja a közvetítést kiugrási lehetőségnek, így a hirdetők között olyan, Magyarországon ismeretlen, vállalatok is találhatók, mint a CareerBuilder.com, az Emerald Nuts és a Ameriquest Mortgage. A specialitások ugyanakkor számos hirdetőt távol tartanak: a korábbi években a Super Bowlt preferálók közül idén a McDonalds és a Visa is inkább a téli olimpia közvetítései mellett döntött.

Az alkalom különlegességét a hirdetők szempontjából jelzi, hogy az átlagos 30 másodperces reklámidők helyett több társaság is egyperces megjelenést vásárol, és ilyen hosszúságú filmeket gyárt, amelyeket később szinte soha nem sugároznak ismét. Ezek a szpotok mind a vállalat, mind a hirdetést készítő ügynökség számára referenciamunkát jelentenek, amelyekkel később a nagy reklámfesztiválok díjait be lehet söpörni.

Király Béla Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!