2p

Szakmai fórumot alapított a magyar blogélet kilenc vezető képviselője. A szakemberek a vállalati, üzleti célú blogok és a kapcsolódó új online kommunikációs eszközök elterjesztése érdekében fogtak össze.

Az elmúlt néhány hónapban gombamód szaporodnak a blogok, közösségi oldalak, ismeretségi hálók, s számos szolgáltatás robbanásszerű növekedésnek indult. Ugyanakkor a hazai vállalatok vezetői, ha foglalkoznak is ezekkel a gyorsan bővülő kommunikációs csatornákkal, gyakran úgy tűnik, egyelőre nem értik, hogyan használhatják fel őket vállalati és marketingkommunikációjukban. Nekik szeretne segíteni a hazai online közösség kilenc vezető képviselőjének új kezdeményezése, a BizBlog.hu.

A kezdeményezés alapítói között ugyanúgy megtalálni két hazai blogszolgáltató képviselőit, mint hazánk legnagyobb digitális marketing ügynöksége, illetve a piacvezető PR-ügynökség vezetőit, vagy éppen a Budapest Műszaki Egyetem és a Közép-Európai Egyetem szakértőit. Az alapító tagok Barczi Imre (blog.hu, sztahanov.hu), Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu), Dr. Bőgel György (CEU), Dobó Mátyás (Blogter, doransky.hu), Novák Péter (Kirowski), Pécsi Ferenc (Dotkommentár, HVG Médiablog), Schneider Henrik (BME), Szántó Balázs (Noguchi Porter Novelli) és Vészi Gábor (things.done.hu).

A gyűjtőportálon az alapítók az üzleti célú és vállalati blogolással kapcsolatos írásaikat, más szakértők legérdekesebb bejegyzéseinek, cikkeinek összefoglalóját jelentetik meg. Közölnek majd felmérési adatokat, esettanulmányokat, bemutatják a legjobb hazai és nemzetközi példákat, tapasztalatokat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!