Az elmúlt néhány hónapban gombamód szaporodnak a blogok, közösségi oldalak, ismeretségi hálók, s számos szolgáltatás robbanásszerű növekedésnek indult. Ugyanakkor a hazai vállalatok vezetői, ha foglalkoznak is ezekkel a gyorsan bővülő kommunikációs csatornákkal, gyakran úgy tűnik, egyelőre nem értik, hogyan használhatják fel őket vállalati és marketingkommunikációjukban. Nekik szeretne segíteni a hazai online közösség kilenc vezető képviselőjének új kezdeményezése, a BizBlog.hu.
A kezdeményezés alapítói között ugyanúgy megtalálni két hazai blogszolgáltató képviselőit, mint hazánk legnagyobb digitális marketing ügynöksége, illetve a piacvezető PR-ügynökség vezetőit, vagy éppen a Budapest Műszaki Egyetem és a Közép-Európai Egyetem szakértőit. Az alapító tagok Barczi Imre (blog.hu, sztahanov.hu), Berényi Konrád (Onlinemarketing.hu), Dr. Bőgel György (CEU), Dobó Mátyás (Blogter, doransky.hu), Novák Péter (Kirowski), Pécsi Ferenc (Dotkommentár, HVG Médiablog), Schneider Henrik (BME), Szántó Balázs (Noguchi Porter Novelli) és Vészi Gábor (things.done.hu).
A gyűjtőportálon az alapítók az üzleti célú és vállalati blogolással kapcsolatos írásaikat, más szakértők legérdekesebb bejegyzéseinek, cikkeinek összefoglalóját jelentetik meg. Közölnek majd felmérési adatokat, esettanulmányokat, bemutatják a legjobb hazai és nemzetközi példákat, tapasztalatokat.