2p

A hazai nagyvállalatok több mint kétharmada szervez különböző rendezvényeket – derül ki a Promo Direkt Marketing és Piackutató Kft. negyedik alkalommal elvégzett éves felméréséből. Az egymilliárd forintnál nagyobb árbevételű cégek felét, több mint 3100 vállalatot kerestek meg, hogy felmérjék szokásaikat és ez évi terveiket - írja a Világgazdaság.

A megkérdezettek 47 százaléka 500 ezer és ötmillió forint közötti összeget költhet évente, s kevesebb, mint egyötödüknek van lehetősége ötmilliónál többet áldozni rendezvényekre.

A céges programok típusai széles skálán mozognak: fogadások, partik, vacsorák éppen úgy beletartoznak, mint különféle kongresszusok, konferenciák, illetve kiállítások, bemutatók, de vannak olyan cégek, amelyek ügyféltalálkozókat, promóciós rendezvényeket, illetve tréningeket szerveznek.

Az idei tervekről szólva háromnegyedük nyilatkozott úgy, hogy lesz nagyobb rendezvényük, 12 százalékuk nem tervez ilyet, illetve további 12 százalékuk még nem tudja. A rendezvény jellege, a meghívottak száma hasonló lesz, mint az előző években - derül ki a válaszokból. A tanulmány kimutatta azt is, hogy az előrelátó tervezés nem jellemző a vállalatokra, hiszen a cégek közel fele még nem tudja, pontosan mennyit költ e célra.

Ennél is sokatmondóbb, hogy a cégek szervező szakembereinek 83 százalékának még nincs konkrét elképzelése az idei eseményről, s csak hat százalék jelezte, hogy pontosan tudja, mit is akar - áll a Világgazdaságban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!