A megkérdezettek 47 százaléka 500 ezer és ötmillió forint közötti összeget költhet évente, s kevesebb, mint egyötödüknek van lehetősége ötmilliónál többet áldozni rendezvényekre.
A céges programok típusai széles skálán mozognak: fogadások, partik, vacsorák éppen úgy beletartoznak, mint különféle kongresszusok, konferenciák, illetve kiállítások, bemutatók, de vannak olyan cégek, amelyek ügyféltalálkozókat, promóciós rendezvényeket, illetve tréningeket szerveznek.
Az idei tervekről szólva háromnegyedük nyilatkozott úgy, hogy lesz nagyobb rendezvényük, 12 százalékuk nem tervez ilyet, illetve további 12 százalékuk még nem tudja. A rendezvény jellege, a meghívottak száma hasonló lesz, mint az előző években - derül ki a válaszokból. A tanulmány kimutatta azt is, hogy az előrelátó tervezés nem jellemző a vállalatokra, hiszen a cégek közel fele még nem tudja, pontosan mennyit költ e célra.
Ennél is sokatmondóbb, hogy a cégek szervező szakembereinek 83 százalékának még nincs konkrét elképzelése az idei eseményről, s csak hat százalék jelezte, hogy pontosan tudja, mit is akar - áll a Világgazdaságban.