A Matsushita legismertebb szórakoztató-elektronikai márkája, a Panasonic neve alatt fogja piacra dobni a 103 inch képátmérőjű készüléket. A japánok várakozásai szerint az óriási képernyővel rendelkező készüléket a vásárlók csupán 20 százaléka fogja valóban tévéként használni. A Matsushita szerint túlsúlyban lesznek a promóciós és marketing célú alkalmazás miatt vásárlók.
A televízió ára is elsősorban a vállalti ügyfelek pénztárcájához lesz igazítva, a 6 millió jen (50 ezer dollár) ugyanis csak kevesek házimozijának luxusa lehet. A világ legnagyobb plazmatévéjének szánt 261 centis átmérőjű behemót a Matsushita hétfői bejelentése szerint a jövő év elején kerül kereskedelmi forgalomba.
A japán cég egyik legnagyobb konkurense, a Samsung tavaly mutatta be 102 inch-es tévéjét, ám az azóta sem került a boltokba.