Az emailLabs elemzése szerint nem mindegy, milyen napon küldik ki a kereskedelmi célú e-maileket.
 
 2003 harmadik negyedévének adatai szerint vasárnap a legreménytelenebb elektronikus dm levelet küldeni, mivel ezen a napon csak a levelek 4,1 százalékát nyitják meg.
 Hasonlóan kevés reklám e-mailt bontanak fel a megkérdezettek szombaton, mikor a beérkezett küldemények öt százalékát nézik meg.
 Szerencsésebb a hét közepén bombázni az internetezőket, mivel szerdán az ilyen e-mailek 22,8 százalékát, kedden és csütörtökön 19,6 illetve 19,7 százalékát nyitják meg a címzettek.
 Hétfőn jóval kevesebb kedve van a kereskedelmi e-mailekhez a netezőknek: 15,1 százalékukat olvassák el, pénteken pedig csak 13,7 százalékukat.
 
 Az év korábbi szakaszaiban az eMarketer által közölt tanulmány szerint hétvégén valamivel kisebb arányban voltak kiváncsiak a spamek tartalmára a címzettek. Kismértékben növekedett az év harmadik negyedében az érdeklődés a levelek iránt hétfőn és szerdán.
 Mint a tanulmányból kiderül, még a hét legkedvezőbb napján, szerdán is mindössze a marketing levelek mintegy egyötödét nézi meg a célközönség.
 
Szerdán megéri dm levelet küldeni
Az emailLabs elemzése szerint nem mindegy, milyen napon küldik ki a cégek a kereskedelmi célú e-maileket.
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                