2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az emailLabs elemzése szerint nem mindegy, milyen napon küldik ki a cégek a kereskedelmi célú e-maileket.

Az emailLabs elemzése szerint nem mindegy, milyen napon küldik ki a kereskedelmi célú e-maileket.

2003 harmadik negyedévének adatai szerint vasárnap a legreménytelenebb elektronikus dm levelet küldeni, mivel ezen a napon csak a levelek 4,1 százalékát nyitják meg.
Hasonlóan kevés reklám e-mailt bontanak fel a megkérdezettek szombaton, mikor a beérkezett küldemények öt százalékát nézik meg.
Szerencsésebb a hét közepén bombázni az internetezőket, mivel szerdán az ilyen e-mailek 22,8 százalékát, kedden és csütörtökön 19,6 illetve 19,7 százalékát nyitják meg a címzettek.
Hétfőn jóval kevesebb kedve van a kereskedelmi e-mailekhez a netezőknek: 15,1 százalékukat olvassák el, pénteken pedig csak 13,7 százalékukat.

Az év korábbi szakaszaiban az eMarketer által közölt tanulmány szerint hétvégén valamivel kisebb arányban voltak kiváncsiak a spamek tartalmára a címzettek. Kismértékben növekedett az év harmadik negyedében az érdeklődés a levelek iránt hétfőn és szerdán.
Mint a tanulmányból kiderül, még a hét legkedvezőbb napján, szerdán is mindössze a marketing levelek mintegy egyötödét nézi meg a célközönség.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!