3p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Rendhagyó sorozattal készül a Menedzsment Fórum a szerdán induló Sziget Fesztiválra. Arra kértük a rendezvény legjelentősebb szponzorait, hogy szemezgessenek a következő hét nap kulturális kínálatából, s naponta ajánljanak egy-egy programot Olvasóinknak.

Ön talál kedvére valót?
(Mfor-montázs)

Nagy utat tett meg hazánk legnagyobb fesztiválja, hogy a legelső évek Diákszigetéből - elhagyva a sallangokat - Szigetté váljon. Közben eltelt néhány év, és felnőtt a fesztiválra járó nemzedék, sokuk közép- vagy felsővezetői pozícióba került egy nagyvállalatnál. Talán olyan is akad köztük, akit - látva a hálózsákkal érkező fiatalokat - elkap a hév, vinné a lába, de tanácstalan, mit hallgasson, merre induljon. Nekik próbál segítséget nyújtani a szerdán induló Sziget Tipp sorozatunk.

"Minden napra egy program!" felhívásunk keretében a kiemelt szponzorok egy-egy vezetője ajánl olykor könnyedebb, máskor fajsúlyosabb szórakozási lehetőséget olvasóinknak. Dr. Kiss Pál István, a Royal Friesland Foods külkapcsolati igazgatója például az etno-rock zene világába invitálja a látogatókat, s a világzenei színpadra adta le voksát a Pannon GSM Távközlési Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Somlyai Dóra is. A K&H Bank vezérigazgató helyettese, dr. Bába Ágnes a jazzra szavaz, Halász Katalin, a Coca-Cola regionális marketing vezetője pedig a Nagyszínpad egyik produkciójára hívja fel figyelmünket. A részletes ajánlóval naponta találkozhat az mfor.hu-n!

Kikre futotta a költségvetésből?

A rekordnagyságú, 2,25 milliárd forintos büdzsének köszönhetően a korábbi évek húzóneveit idén is meg tudták fizetni a szervezők, így a rajongók többek között a Radiohead, a Placebo, a dEUS vagy Franz Ferdinand koncertjének is örülhetnek, Madonnára és a U2-ra viszont továbbra is várni kell.

A hazai fesztiválkínálat mintegy ötödét kitevő dzsembori nem engedheti meg magának a fél- és egymillió euró közti összegre taksált Red Hot Chili Peppers vagy Metallica koncertjét sem. Helyettük "aprópénzért", hazai viszonylatban mégis magas, 1,5-2 millió forintos gázsiért hazai előadókra tombolhat majd a közönség. A magyar produkciók száma mindent egybevetve meghaladja majd az 500-at.

Mire számíthat a pénztárcánk?

A szórakozás elengedhetetlen "kellékei", a vendéglátóipari egységek 2006-ban is szép számmal képviseltetik magukat a Szigeten. Sokaknak jó hír, hogy idén több kürtöskalácsos, grillhúsos, hot-dogos és pizzás várja majd az éhes szájakat. Mindehhez 52 kocsmában lehet majd a szomjat oltani, de lesz több borozó és pálinkaház is.

Az élelmiszerek szabadárasak, az üdítők és az alkoholok ára viszont szabott, a lista a fesztivál programfüzetében is megtalálható. Ezek szerint például egy deci folyóborért 90, fél liter csapolt Dreherért pedig 320 forintot kell kiadnunk idén a Szigeten.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!