(Mfor-montázs)
Nagy utat tett meg hazánk legnagyobb fesztiválja, hogy a legelső évek Diákszigetéből - elhagyva a sallangokat - Szigetté váljon. Közben eltelt néhány év, és felnőtt a fesztiválra járó nemzedék, sokuk közép- vagy felsővezetői pozícióba került egy nagyvállalatnál. Talán olyan is akad köztük, akit - látva a hálózsákkal érkező fiatalokat - elkap a hév, vinné a lába, de tanácstalan, mit hallgasson, merre induljon. Nekik próbál segítséget nyújtani a szerdán induló Sziget Tipp sorozatunk.
"Minden napra egy program!" felhívásunk keretében a kiemelt szponzorok egy-egy vezetője ajánl olykor könnyedebb, máskor fajsúlyosabb szórakozási lehetőséget olvasóinknak. Dr. Kiss Pál István, a Royal Friesland Foods külkapcsolati igazgatója például az etno-rock zene világába invitálja a látogatókat, s a világzenei színpadra adta le voksát a Pannon GSM Távközlési Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Somlyai Dóra is. A K&H Bank vezérigazgató helyettese, dr. Bába Ágnes a jazzra szavaz, Halász Katalin, a Coca-Cola regionális marketing vezetője pedig a Nagyszínpad egyik produkciójára hívja fel figyelmünket. A részletes ajánlóval naponta találkozhat az mfor.hu-n!
Kikre futotta a költségvetésből?
A hazai fesztiválkínálat mintegy ötödét kitevő dzsembori nem engedheti meg magának a fél- és egymillió euró közti összegre taksált Red Hot Chili Peppers vagy Metallica koncertjét sem. Helyettük "aprópénzért", hazai viszonylatban mégis magas, 1,5-2 millió forintos gázsiért hazai előadókra tombolhat majd a közönség. A magyar produkciók száma mindent egybevetve meghaladja majd az 500-at.
Mire számíthat a pénztárcánk?
Az élelmiszerek szabadárasak, az üdítők és az alkoholok ára viszont szabott, a lista a fesztivál programfüzetében is megtalálható. Ezek szerint például egy deci folyóborért 90, fél liter csapolt Dreherért pedig 320 forintot kell kiadnunk idén a Szigeten.
Istvánko Viktória
Menedzsment Fórum