3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hagyományosan a TV2-t nézték a legtöbben Szilveszterkor, derül ki a legfrissebb televíziós nézettségi adatokból. Igaz a második számú csatornának ismét csak ennyi jutott, hiszen a piacvezető RTL Klub minden más estét vitt.

Az új évbe átnyúló 53. héten is az RTL Klub bizonyult a legerősebbnek a csatornák nézettségi versenyében, a hét hat napján diadalmaskodott versenytársai felett, a hagyományoknak megfelelően egyedül a Szilvesztert engedte át a TV2-nek. A piacvezető kereskedelmi csatorna karácsony után sem veszített a lendületből, 31,3 százalékos közönségarányával bő 10 százalékponttal utasította maga mögé a TV2-t, amely 21,2 százalékot ért el a kereskedelmi célcsoportban a főműsoridőben, áll az RTL Klub közleményében.

Harmadik lett a Film+ 4,9 százalékkal, negyedik az év végére egy kicsit megizmosodó MTV (4,4% SHR), ötödik a Cool TV (4,2% SHR), míg a Viasat3 újra csak a hatodik helyre futott be 3,9 százalékos átlagos közönségarányával.

A hét legnézettebb műsora az RTL-Hírek vasárnap esti kiadása lett, majd következik A kismenő című szintén vasárnap esti szupermozi. A teljes lakosságban mindkét műsor több, mint kétmillió nézővel büszkélkedhetett és bő egymillióval a kereskedelmi célcsoportban. A 18-49 évesek toplistájának további előkelő helyein is RTL-es filmek láthatók: harmadik a Sakáltanya, negyedik az Álom.net.

A TV2 közleménye is az év utolsó napjának sikerét említi, mint hangsúlyozzák, a korábbi évekhez hasonlóan, újra náluk töltötte a legtöbb néző, ezért a december 31-i főműsoridőt teljes lakosságban és 18-49-ben is elhozta a csatorna. Az évbúcsúztató programban legnépszerűbbnek az Irigy Hónaljmirigy Show bizonyult, a humoristák 37,2%-os közönségarány mellett bohóckodtak az óév utolsó óráiban. Kiváló számokat hozott a Popdaráló (29,2% SHR), és az újévi visszaszámlálásig tartó Retro BUÉK című TV2-es szilveszteri műsorral tartott a 18-49-es célcsoportból több mint 567 ezer néző (36,4% SHR). A főműsoridős győzelmet 30,8% SHR-rel söpörte be a csatorna, a konkurens kereskedelmi tévé eközben 23,1%-os közönségarányt ért el.

Az idei első nézettségi közleményében mindkét nagy kereskedelmi csatorna optimista felütéssel zár. Az RTL Klub magabiztossága persze érthető, hiszen hétfőtől ismét visszaáll a csatorna szokásos hétköznapi műsorrendje. A 19 órás sávban januárban A Széf lesz látható, amely minden szerdán "celebes" kiadással jelentkezik és természetesen folytatódik a Barátok közt.

A TV2 a sajátgyártású szappanoperájától remél javulást. Ennek érdekében január 4-től a főműsoridős struktúra megváltozik, hiszen 20.05 perces kezdettel márciusig dupla epizódokkal jelentkezik a csatorna népszerű napi sorozata, a Jóban Rosszban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!