1p

A General Motors leányvállalata a Chevrolet a jövőben az Amerikai forradalom címsorral futtatja az autó hirdetéseit.

Az új szlogen premierje szilveszterkor lesz, amikor bemutatják a kampány első tv szpotjait. Az új szlogen a tervek szerint a következő 20 hónapban bemutatásra kerülő Chevrolet márkákhoz fog kapcsolódni. Az új címsor nem kizárólag a személygépkocsik, de a pick-upok kampányaiban is szerepet kap.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!