1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Borell Associates vizsgálata szerint az amerikai lapok részesedése látványosan összeszűkült a toborzási hirdetések piacán.

Míg 2000-ben 9,1 milliárd dollár folyt be az offline sajtóba a 19,5 milliárdos álláshirdetési szegmensből, addig 2003-ban ez az összeg 5,5 milliárd dollárra esett le.

A Borell elemzése kimutatja, hogy az online hirdetési piac folyamatosan nő, 2003-ban 3,1 milliárd dollárt tett ki.

Az újságok is beléptek az internetes toborzási piacra, olyan karrieroldalak elindításával, mint a CareerBuilder és a Careersite.
Az offline sajtótermékek által kézben tartott toborzó site-ok bevétele 2003 végére már 354 millió dollár, megközelítve a legnagyobb internetes állásportál, a Monster.com 420 milliós összértékét.

Az online állásközvetítő piacon legnagyobb forgalmat lebonyolító karrieroldal a Monster, heti 1,9 milliós látogottsággal. Őt követi a Yahoo! HotJobs 966 000 olvasóval, az AOL Research and Learn 589 ezer, valamint a CareerBuilder 577 ezer látogatóval.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!