1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Legújabb kampányában a Dove folytatta azt az év eleje óta bevezetett gyakorlatot, miszerint nem méregdrága szupermodellekkel, hanem egyszerű, mindennapi emberekkel reklámozzák termékeiket.



A reklámhadjárat elkészítésével megbízott Ogilvy & Mather ügynökség a szó szoros értelemben az utcán találta meg azokat az autentikus arcokat, amelyek plakátokon, illetve fekete-fehér filmeken hirdették a testápoló márkát.

"A minden bőr szép" - szlogen jegyében karakterisztikus testi ékességekkel - szeplővel, sebhelyekkel, tetoválásokkal - büszkélkedó nőket kértek fel a szereplésre, számolnak be német marketinges lapok.

Elemzők szerint a mostani kampány beleillik abba az új irányvonalba, amelyet még év elején jelölt ki a Dove. A cég felhagyott azzal az általános gyakorlattal, miszerint csak tökéletes testű modellek hirdethetnek egy-egy terméket; ehelyett hétköznapi kinézetű és foglalkozású hölgyeket tett meg reklámarcává.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!