A reklámhadjárat elkészítésével megbízott Ogilvy & Mather ügynökség a szó szoros értelemben az utcán találta meg azokat az autentikus arcokat, amelyek plakátokon, illetve fekete-fehér filmeken hirdették a testápoló márkát.
"A minden bőr szép" - szlogen jegyében karakterisztikus testi ékességekkel - szeplővel, sebhelyekkel, tetoválásokkal - büszkélkedó nőket kértek fel a szereplésre, számolnak be német marketinges lapok.
Elemzők szerint a mostani kampány beleillik abba az új irányvonalba, amelyet még év elején jelölt ki a Dove. A cég felhagyott azzal az általános gyakorlattal, miszerint csak tökéletes testű modellek hirdethetnek egy-egy terméket; ehelyett hétköznapi kinézetű és foglalkozású hölgyeket tett meg reklámarcává.
(Menedzsment Fórum)
Szupermodellek helyett az utca emberei reklámozzák a Dove-t
Legújabb kampányában a Dove folytatta azt az év eleje óta bevezetett gyakorlatot, miszerint nem méregdrága szupermodellekkel, hanem egyszerű, mindennapi emberekkel reklámozzák termékeiket.