2p

A Motorola vezérigazgatója, Ed Zander szerint a mobilcég újgenerációs szupervékony, kedvező áru telefonjai segítenek fellendíteni a vállalat nyereségességet és megdönteni a jelenleg piacvezető Nokia elsőbbségét Kínában és Indiában.

"A feljövőben lévő piacokon is meg kell jelennünk új termékeinkkel, és ott is sikereket kell elérnünk" - közölte Zander egy interjú során az Illinois állambeli Schaumburgban, a Motorola központjában.

A világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártója hamarosan elkezdi a 9 milliméter vékony Motofone szállítását, hogy megismételje a fél inch (1,27 centiméter) vékony Razr sikerét - értesült a Bloomberg. Az úgynevezett Scpl (scalpel, azaz szike) termékek közül az első a Motofone, amely kevesebb alkatrészt, multifunkcionális chipet és több hatékony szoftvert tartalmaz, így gyártási költsége alacsonyabb.

A termelékenység növelésével elérhetők a célok

A Motofone termékek esetében másodpercenként 15 telefon gurul ki a gépsorról, míg a Razr telefonoknál ez a szám csak öt volt. Zander célja, hogy bővítse a termelékenységet annak érdekében, hogy a korábbi terveknek megfelelően az üzemi árrés 13 százalékról 15 százalékra növekedjen. Miután a cég több mint 50 millió Razr típusú telefont adott el, a vállalat üzemi árrése még mindig csak 11,2 százalék volt szemben a Nokia 16,7 százalékos üzemi árrésével.

"A Scpl Motofone a világ legvékonyabb mobiltelefonja" - közölte egy interjú során Ron Garriques, a Motorola mobilegységének elnöke. Hozzátette: ezzel a termékükkel elérhetik a 15 százalékos profitot.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!