[ajanlo=1322][igazitas=right/]Az Opel/Vauxhall márka 6,9 százalékos emelkedést produkált májusban, míg a Chevrolet több mint negyedével növelte eladásait az egy évvel korábbi adatokhoz képest - idézi a Reuters a GM Europe közleményét. 2006 első öt hónapjában összesen (a könnyű kereskedelmi járművekkel együtt) 874 787 autót adott el a gyártó, ami 1,4 százalékos növekedés.
"Az idei május a vállalat eddigi legerősebb hónapja volt Oroszországban, 11 110 járművet értékesítettünk, ami 79,2 százalékos emelkedés az előző évhez képest" - mondta el a GM európai szárnyának sales- és marketingigazgatója, Jonathan Browning. "Közép- és Kelet-Európában is jobban teljesítettünk kereskedőhálózatunk, gyártási helyszíneink jobb együttműködése miatt" - tette hozzá.
A májusi eladási adatok Ukrajnában 57, Olaszországban csaknem 58, Dániában 54, Svédországban 40, Németországban pedig majdnem 12 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban.