1p

Jelentős mértékű - 10,5 százalékos - európai járműeladás-növekedésről adott hírt a General Motors (GM) amerikai autógyártó. A világpiacot vezető cég oroszországi rekordforgalmának és a Saab brand jó teljesítményének köszönheti az ugrást.

[ajanlo=1322][igazitas=right/]Az Opel/Vauxhall márka 6,9 százalékos emelkedést produkált májusban, míg a Chevrolet több mint negyedével növelte eladásait az egy évvel korábbi adatokhoz képest - idézi a Reuters a GM Europe közleményét. 2006 első öt hónapjában összesen (a könnyű kereskedelmi járművekkel együtt) 874 787 autót adott el a gyártó, ami 1,4 százalékos növekedés.

"Az idei május a vállalat eddigi legerősebb hónapja volt Oroszországban, 11 110 járművet értékesítettünk, ami 79,2 százalékos emelkedés az előző évhez képest" - mondta el a GM európai szárnyának sales- és marketingigazgatója, Jonathan Browning. "Közép- és Kelet-Európában is jobban teljesítettünk kereskedőhálózatunk, gyártási helyszíneink jobb együttműködése miatt" - tette hozzá.

A májusi eladási adatok Ukrajnában 57, Olaszországban csaknem 58, Dániában 54, Svédországban 40, Németországban pedig majdnem 12 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!