
A svéd Hennes & Mauritz (H&M) csütörtökön jelentette be, hogy eladásai globálisan 14 százalékkal nőttek. Riválisa, a spanyol Zara márciusban jelenti be eredményeit. A svéd cég - mely a francia piacon nagyon jó pozíciókkal rendelkezik - 150 új bolt nyitását tervezi idén világszerte, írja a Le Figaro.
A Zara tulajdonosa, az Inditex úgy tekint a francia piacra, mint a második legfontosabbra a spanyol után. A társaság 25-30 boltot fog nyitni idén Franciaországban, ahol jelenleg 123 üzlettel rendelkezik, melyek átlagosan kisebbek, mint a H&M egységei. Először a 100 ezer lakosú városokat hódítják meg, majd ezután a kisebb, 60 ezres városokban is üzletek nyitását tervezik.
Kapcsolódó anyagok:
Családban marad a Naf-Naf
Újabb üzletet nyithat a Zara
Nem jött be a kínai gyártás a Hennes and Mauritznak
Megnyitott Magyarországon a divatvilág diszkontja