Mint a cég elmondta, a televíziós szpotoknak fő üzenete, hogy az ott látható táncosokat sosem fogja körülvenni az a nagy felhajtás, mint az ünnepelt sportolókat, nem csodálják őket milliók és nem vadászik rájuk lesifotósok hada, de megérdemlik, hogy elismerjék őket atlétaként is.
A kampányt a Wieden + Kennedy Amsterdam készítette a sportszergyártó számára, a zenei aláfestést pedig a The Chemical Brothers biztosítja. Az Egyesült Királyságban már futnak a tévéreklámok, de a szpotok hamarosan láthatóak lesznek Európa-szerte, a Közel-Keleten, valamint Afrikában is.
"A tánc nagy erőkifejtést igénylő tevékenység, a táncosok fizikai felkészültsége a sportolókéval vetekszik. Ezért azt mondtuk a táncművészeknek: gyertek lányok és mutassátok meg, mit tudtok" - nyilatkozta a The Guardian szerint a reklámügynökség.
Annak idején 2004-ben indult útjára a Dove "Kampány a valódi szépségért" (Campaign for the real beauty) reklámhadjárata. Ennek jegyében készült tavaly a Dove nőknek nőkről szóló kampánya: "Valódi nők, valódi formák" (Real Women, Real Curves) szlogennel. A reklámokban kifejezetten nőies testalkatú, telt idomú hölgyek népszerűsítettek a Dove-termékeket, akik egy szál fehérneműben pózoltak jókedvűen a kamerák előtt. A kampány átütő siker lett, nemcsak átlagon felüli publicitást kapott ezáltal a Dove brandje, de 700 százalékkal megnövelte az eladásokat.

A Nike ezt követően tavaly rukkolt ki egy, a valódi nőiességet népszerűsítő kampánnyal. A kizárólag nyomtatásban megjelenő reklámokban különböző - kifejezetten gömbölyded - testrészek láthatóak (hát, combok, fenék stb.) sportruhákba bújtatva. Többek között ezek az újhullámos hirdetések szorították arra a többi brandet, hogy egyre inkább idejétmúlt az az idealizált és természetellenes női forma, amit a korábbi hirdetésekkel sugalltak.