1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új terméket vezet be az amerikai piacon a Coca Cola. A Diet Coke with Lime kampányában az üdítőital-óriás Harry Nilsson Coconut című számát használja fel, amely Quentin Tarantino Kutyaszorítóban című filmjében tett szert világhírre.

A Coca Cola nem hozza nyilvánosságra a bevezető kampány költségeit, de az Adweek információi szerint a Diet Coke with Lemon nevű termék médiában való megjelentetésére 2001-ben 2 millió dollárt költött az atlantai cég.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!