A 8. héten is az RTL Klub nyerte a televíziók nézettségi versenyét. A piacvezető csatorna mind a hét estén győzni tudott a 18-49-es célcsoportban. Az RTL Klub kínálatát főműsoridőben átlagosan a kereskedelmi célcsoport nézőinek 29,6 százaléka figyelte, míg a TV2 átlagos közönségaránya 22,1 százalékos volt, a bronzérmet pedig a Viasat3 nyerte el (5,9% SHR). Negyedik lett a Film+ (4,2%SHR), ötödik a téli olimpiát közvetítő közszolgálati MTV (4% SHR), hatodik pedig a 3,8 százalékos közönségaránnyal a Cool TV.
A TV2 által kiadott adatok szerint a 8. héten mindkét kereskedelmi csatorna erősítette pozícióját a 18-49-es lakosság körében, teljes napon a TV2 0,8 százalékos javulást ért el, míg az RTL 1 százalékot emelkedett. Főműsoridőben a TV2 hozott többet: 0,9 százalékot, míg az RTL 0,6 százalékot tudott javítani előző 4 heti átlagán.
Az RTL Klub közleménye szerint hét legnézettebb műsora a Barátok közt keddi epizódja volt. Bartha Zsolt letartóztatása az esküvőjén sok kíváncsi tekintetet vonzott: a célcsoport 37,8 százaléka választotta az RTL Klub szappanoperáját, a teljes lakosságban pedig 2 169 950 nézője volt a balul sikerült menyegzőnek. A toplistán Berényiék után az RTL Hírek szintén kedd esti adása következik, majd a Fókusz. A Barátok közt többi epizódja is az élbolyban végzett, míg a Jóban Rosszban igen távol került az előző hét sikernapjától, áll a piacvezető csatorna kommunikációjában.
A hét legnézettebb sorozata A mentalista kedd esti epizódja lett (34,2% SHR), a legnézettebb filmje pedig a vasárnapi szuperfilmként sugárzott Beépített szépség (30,2% SHR). A Vacsoracsata az elmúlt héten sem talált legyőzőre a TV2 vendégváró valóságshow-jában, Torgyán József és asztaltársaságának élcelődései a nézők jelentősen kisebb százalékát tartották izgalomban, mint a Vásáry André tűzhely mögötti szárnypróbálgatásai, olvasható az RTL Klub közleményében.
Hétfőn a korábbi hetek koreográfiáját ismételte meg a két kereskedelmi csatorna: az állóháborúban az NCIS most is csak teljes lakosságban bizonyult jobbnak az RTL-es Dr. Csontnál, a Gyilkos számok azonban minden vizsgált korosztályban verte a konkurens mindmáig győzni képtelen Dollhouse című sorozatát. Csak Vaklármának bizonyult az RTL szerda esti előnye, a nézőknek ugyanis heti Doktor House adagjukra volt nagyobb szüksége: az utolsó ismétlés epizód 25,6 százalékos közönségaránnyal és 488 ezer nézővel lett az este legjobbja.
A minden hónap utolsó szombatján képernyőre kerülő Irigy Hónaljmirigy csapat februárban is megdolgoztatta a nézők rekeszizmait, a szombati adás (28,9% SHR) saját sávjában azonos eredményt hozott a RTL-en futó 101 kiskutya című filmmel. Az immár hetek óta „csatatérnek” számító vasárnap esti sávban ezúttal jelentős csúszással futott a Heti hetes és a Frizbi, közönségarányban a később kezdő Heti hetes (411262 néző, 28,1% SHR), a nézőszámot tekintve azonban a Frizbi Hajdú Péterrel volt a befutó (433525 néző, 23,6% SHR).
A TV2 közleménye szerint igen elégedettek a napi szappanoperájukkal is. A csatorna közleménye szerint a Jóban Rosszban továbbra is harmadik a teljes lakosság toplistáján, 1,6 millió nézővel, és 30,4 százalékos közönségaránnyal, a héten mindössze két műsor – a Fókusz és a Barátok közt lett nézettebb nála.