3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mindkét csatorna elégedett volt – legalábbis kommunikációjuk szerint – a múlt heti nézettségi adatokkal. Az RTL Klub továbbra is nyeri a főműsoridőben lévő programok versenyét, miközben a legfőbb versenytársa részsikereket ér el, és önmagához képest tovább növelte nézőinek arányát.

A 8. héten is az RTL Klub nyerte a televíziók nézettségi versenyét. A piacvezető csatorna mind a hét estén győzni tudott a 18-49-es célcsoportban. Az RTL Klub kínálatát főműsoridőben átlagosan a kereskedelmi célcsoport nézőinek 29,6 százaléka figyelte, míg a TV2 átlagos közönségaránya 22,1 százalékos volt, a bronzérmet pedig a Viasat3 nyerte el (5,9% SHR). Negyedik lett a Film+ (4,2%SHR), ötödik a téli olimpiát közvetítő közszolgálati MTV (4% SHR), hatodik pedig a 3,8 százalékos közönségaránnyal a Cool TV.

A TV2 által kiadott adatok szerint a 8. héten mindkét kereskedelmi csatorna erősítette pozícióját a 18-49-es lakosság körében, teljes napon a TV2 0,8 százalékos javulást ért el, míg az RTL 1 százalékot emelkedett. Főműsoridőben a TV2 hozott többet: 0,9 százalékot, míg az RTL 0,6 százalékot tudott javítani előző 4 heti átlagán.

Az RTL Klub közleménye szerint hét legnézettebb műsora a Barátok közt keddi epizódja volt. Bartha Zsolt letartóztatása az esküvőjén sok kíváncsi tekintetet vonzott: a célcsoport 37,8 százaléka választotta az RTL Klub szappanoperáját, a teljes lakosságban pedig 2 169 950 nézője volt a balul sikerült menyegzőnek. A toplistán Berényiék után az RTL Hírek szintén kedd esti adása következik, majd a Fókusz. A Barátok közt többi epizódja is az élbolyban végzett, míg a Jóban Rosszban igen távol került az előző hét sikernapjától, áll a piacvezető csatorna kommunikációjában.

A hét legnézettebb sorozata A mentalista kedd esti epizódja lett (34,2% SHR), a legnézettebb filmje pedig a vasárnapi szuperfilmként sugárzott Beépített szépség (30,2% SHR). A Vacsoracsata az elmúlt héten sem talált legyőzőre a TV2 vendégváró valóságshow-jában, Torgyán József és asztaltársaságának élcelődései a nézők jelentősen kisebb százalékát tartották izgalomban, mint a Vásáry André tűzhely mögötti szárnypróbálgatásai, olvasható az RTL Klub közleményében.

Hétfőn a korábbi hetek koreográfiáját ismételte meg a két kereskedelmi csatorna: az állóháborúban az NCIS most is csak teljes lakosságban bizonyult jobbnak az RTL-es Dr. Csontnál, a Gyilkos számok azonban minden vizsgált korosztályban verte a konkurens mindmáig győzni képtelen Dollhouse című sorozatát. Csak Vaklármának bizonyult az RTL szerda esti előnye, a nézőknek ugyanis heti Doktor House adagjukra volt nagyobb szüksége: az utolsó ismétlés epizód 25,6 százalékos közönségaránnyal és 488 ezer nézővel lett az este legjobbja.

A minden hónap utolsó szombatján képernyőre kerülő Irigy Hónaljmirigy csapat februárban is megdolgoztatta a nézők rekeszizmait, a szombati adás (28,9% SHR) saját sávjában azonos eredményt hozott a RTL-en futó 101 kiskutya című filmmel. Az immár hetek óta „csatatérnek” számító vasárnap esti sávban ezúttal jelentős csúszással futott a Heti hetes és a Frizbi, közönségarányban a később kezdő Heti hetes (411262 néző, 28,1% SHR), a nézőszámot tekintve azonban a Frizbi Hajdú Péterrel volt a befutó (433525 néző, 23,6% SHR).

A TV2 közleménye szerint igen elégedettek a napi szappanoperájukkal is. A csatorna közleménye szerint a Jóban Rosszban továbbra is harmadik a teljes lakosság toplistáján, 1,6 millió nézővel, és 30,4 százalékos közönségaránnyal, a héten mindössze két műsor – a Fókusz és a Barátok közt lett nézettebb nála.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!