A cégvezér a magyar vállalkozás tavalyi pénzügyi eredményével kapcsolatban elmondta, hogy nyereségesen dolgoztak, bár ennek pontos mértékét nem árulta el. A 2005-ös bevételt sem konkretizálta Vitai, de ha a cégnek körülbelül kétmillió ügyfele volt az év végén, s az egy főre jutó átlagos bevétel 5000 forintot meghaladó, akkor az 12 hónap alatt 128 milliárd forint körüli bevételt hozhatott.
A Vitait váltó görög Babis Mazarakis elmondta, hogy Magyarországon is nagyon erős a verseny, magas a mobilpenetráció, 100-ból 90 embernek van mobilja. Az ügyfelek a legjobb ajánlatot akarják megszerezni, vagyis a társaságoknak vonzó ajánlattal kell előrukkolniuk, ehhez pedig saját befektetésekre lesz szükség. A Napi Gazdaság azon kérdésére, hogy ez azt jelenti-e, hogy a korábbiakhoz képest az új vezérigazgató az anyacég felhatalmazása alapján nagyobb összeget költhet el, mint elődje, Vitai elmondta, hogy eddig is annyi pénz állt a társaság rendelkezésére, amennyire szüksége volt - számol be a Napi Gazdaság.