1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európa harmadik legnagyobb nézettségmérő vállalata jött létre a WPP Group, a VNU és az AGB Group együttműködésével. Az Európai Bizottság már jóváhagyta a cégek egyesülését.

A világ legnagyobb piackutatója, a VNU, valamint a brit kommunikációs cégcsoport, a WPP Group Kantar nevű részlege 50-50 százalékos arányban adja a vállalat vezetését, melynek munkájában részt vesz az AGB, illetve a Nielsen Media Research is.

[ajanlo=73][igazitas=left/]Az AGB Nielsen Media Research néven létrejött, Milánóban székelő vállalat az EU most meghozott döntése szerint nem sérti majd a piaci verseny szabályait. A közös vállalat összesen 1800 embert foglalkoztat, és 30 országban végez nézettségmérést. A WPP hivatalos oldalán közölt adatok szerint az amerikai országok mellett Ázsiában, Európában, Közép-Keleten és Ausztráliában is méri a nézettséget az AGB Nielsen Media Reserach, többek között Magyarországon is. A vállalat vezetésében részt vesz a Kantar vezérigazgatója, Eric Salama éppúgy, mint a VNU vezérigazgatója és mérési igazgatója, Michael P Connors.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!