A nemzetközi tequila-eladások gyorsabban nőnek a whiskyénél vagy a vodkánál is, a tequila belépett a világ három legkeresettebb koktél-alapitala közé. A tequila világpiacát 117 millió liter körülire (13 millió rekesznyire) becsülik, az eladások mintegy háromnegyede jut az észak-amerikai kontinensre. Az ital eladásai világméretekben tíz év alatt megkétszereződtek.
A vezető Cuevo márka (6 millió rekesz évente) a brit Diegeo vállalaté, a Sauza márka az amerikai Fortune Brands-é.
A Havanna Club után a Herradurán folyik a vita
Az egyik feltörekvő márka a Herradura -, amely jelenleg egy mexikói családi vállalkozásé - amerikai piaci hódítását a francia Pernod Ricard szeretné egyengetni, ám a Bacardi presztízskérdést csinál a márka megszerzéséből. A két cég közötti ellenséges hangulat azt követően alakult ki, hogy a Pernod Ricard megszerezte a Bacardi fő konkurensét, a kubai rumot gyártó Havanna Club-ot.
A francia társaság egyébként már rendelkezik tapasztalatokkal a tequila-piacon: néhány kisebb mexikói márka mellett a jól ismert Olmeca is az övé.