2p

A Skála a vidéki üzletek felújítása mellett a fővárosban is terjeszkedni kíván. Emellett új márkák: a Camel Active és a Columbia forgalmazásába kezd a kereskedelmi vállalat.

Ma avatják fel Pécsett a Skála Divatház (SDH) Rt. új áruházát. Mint a Világgazdaságnak a vállalat vezérigazgatója Karácsonyi András elmondta ezáltal nem bővült a vállalat 15 Skála és a Luxus áruházat üzemeltető hálózata. A pécsi áruház ugyanis egy másik épületből költözött a most felújított helyre. A közeljövőben hasonló változások várhatók a SDH kecskeméti részlegnél is. A tavasz folymán pedig a miskolci, egri, és szegedi egységek megújulása várható. A Világgazdaság beszámolója szerint az öt áruházra összesen 450 millió forintot költ a vállalat.

Sikeresnek bizonyult a vállalat kínálatának bővítése, miáltal a Gerry Weber, az Apriori, az Emonzioni, a Bugati és a Diegel márkákkal közösen bevezették a "shop in shop" rendszert. Ami a közeljövő változásait illeti az igazgató a Világgazdaságnak elmondta, hogy a Debenhams egyelőre kikerül a Skála kínálatából. Ezzel párhuzamosan ugyanakkor a sportosabb, úgynevezett casual vonalat a Camel Active és a Columbia márkák képviselik majd. Karácsonyi András beszámolt arról is, hogy a kilenc vidéki városban jelen levő cég a jövőben fővárosi bevásárlóközpontokban is meg kíván jelenni.

Kapcsolódó anyag
Skála üzletek nyílnak a plazákban

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!