A terrorfenyegetés a brit repülőtereken kétséget vet fel a legalapvetőbb szolgáltatást nyújtó fapadosok üzleti modelljét illetően - írja a Brand Republic. Annak ellenére, hogy több száz repülőgép nem szállhatott fel és a kézipoggyászokat tilos volt felvinni a az utastérbe, a Ryanair nem alkalmazott plusz személyzetet. Ugyanakkor az EasyJet földi kiszolgáló személyzetének túlóráznia kellett, és további dolgozókat is behívtak, hogy megbirkózzanak a káosszal.
A Ryanair utasainak - akik máskor ingyen vihetnek fel kézipoggyászokat a gépekre - most fizetniük kellett, ha csomagjaikat maguknál akarták tartani az utazás során. Az egyik utas panaszt is tett, amiért szerinte a légitársaság arra használta a helyzetet, hogy bevételt szerezzen. Ráadásul a fapados cég állítólag a Stansted repülőtéren internetes oldalukat és telefonos szolgálatukat ajánlotta az utasoknak mondván, hogy ott több információt szerezhetnek és jegyeket foglalhatnak járataikra.