2p

A brit terrorriadó miatt tilos volt kézipoggyászokat vinni a repülőgépek utasterébe, a Ryanair mégis kivételt tett néhány utassal, igaz, nem ingyen. A fapados légitársaságot azzal vádolják, hogy profitszerzésre használta fel a helyzetet.

A terrorfenyegetés a brit repülőtereken kétséget vet fel a legalapvetőbb szolgáltatást nyújtó fapadosok üzleti modelljét illetően - írja a Brand Republic. Annak ellenére, hogy több száz repülőgép nem szállhatott fel és a kézipoggyászokat tilos volt felvinni a az utastérbe, a Ryanair nem alkalmazott plusz személyzetet. Ugyanakkor az EasyJet földi kiszolgáló személyzetének túlóráznia kellett, és további dolgozókat is behívtak, hogy megbirkózzanak a káosszal.

A Ryanair utasainak - akik máskor ingyen vihetnek fel kézipoggyászokat a gépekre - most fizetniük kellett, ha csomagjaikat maguknál akarták tartani az utazás során. Az egyik utas panaszt is tett, amiért szerinte a légitársaság arra használta a helyzetet, hogy bevételt szerezzen. Ráadásul a fapados cég állítólag a Stansted repülőtéren internetes oldalukat és telefonos szolgálatukat ajánlotta az utasoknak mondván, hogy ott több információt szerezhetnek és jegyeket foglalhatnak járataikra.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!