2p

A Tesco áruházakban a foci-vb jótékony hatása a sörforgalomra már a világverseny első hétvégéjén is megmutatkozott. A nyár beköszöntével a sörfogyasztás tovább emelkedett, az elmúlt hétvégén az átlagosnál több mint másfélszer nagyobb mennyiségű sör fogyott a Tesco hipermarketekben.

A tavalyi évre jellemző volt, hogy az üveges kiszerelésű sörök keresettebbek voltak a dobozos társaiknál, emellett megnőtt az érdeklődés a sörkülönlegességek, mint például a vörös, a búza- és kukoricasörök iránt is. Az idei évre is jellemzőek ezek a trendek, és a kifejezetten a vb-re szóló ajánlatok is igazán kedveltek. Emellett, mivel jelentősen megugrik egyes háztartások sörigénye, a 6-8 üveg sört tartalmazó multipack, a 24-es tálcás kiszerelés vagy az 5 l-es bulihordók számítanak a slágertermékeknek.

A műszaki cikkek, egyes tévék, DVD-lejátszók, illetve felvevők megnövekedett eladásai mintegy 3-szoros forgalmat produkáltak egy átlagos májusi hónaphoz képest. Júniusban a hűtőszekrények kerülnek előtérbe, a legkeresettebbek a kombi hűtők. A kánikulával pedig a szezonális terméknek számító ventillátorok, klímaberendezések is megjelentek a Tesco hipermarketekben - derül ki a cég sajtóközleményéből.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!