A tavalyi évre jellemző volt, hogy az üveges kiszerelésű sörök keresettebbek voltak a dobozos társaiknál, emellett megnőtt az érdeklődés a sörkülönlegességek, mint például a vörös, a búza- és kukoricasörök iránt is. Az idei évre is jellemzőek ezek a trendek, és a kifejezetten a vb-re szóló ajánlatok is igazán kedveltek. Emellett, mivel jelentősen megugrik egyes háztartások sörigénye, a 6-8 üveg sört tartalmazó multipack, a 24-es tálcás kiszerelés vagy az 5 l-es bulihordók számítanak a slágertermékeknek.
A műszaki cikkek, egyes tévék, DVD-lejátszók, illetve felvevők megnövekedett eladásai mintegy 3-szoros forgalmat produkáltak egy átlagos májusi hónaphoz képest. Júniusban a hűtőszekrények kerülnek előtérbe, a legkeresettebbek a kombi hűtők. A kánikulával pedig a szezonális terméknek számító ventillátorok, klímaberendezések is megjelentek a Tesco hipermarketekben - derül ki a cég sajtóközleményéből.
Tesco: viszik a sört a focirajongók
A Tesco áruházakban a foci-vb jótékony hatása a sörforgalomra már a világverseny első hétvégéjén is megmutatkozott. A nyár beköszöntével a sörfogyasztás tovább emelkedett, az elmúlt hétvégén az átlagosnál több mint másfélszer nagyobb mennyiségű sör fogyott a Tesco hipermarketekben.