1p

A cégek hűségprogramjai csak akkor lesznek igazán ered-ményesek, ha integrálják azokat az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) programokba, s mindez persze fordítva is érvényes.

Ily módon egyrészt a különböző ajánlatokat lehet kezelni, másrészt az értékesítés, marketing és vevőszolgálat rendszereibe is lehet ezeket integrálni. Ha technikai hátterünk jól kiépített, és a szoftverprogram beszerzése során jó döntést hoztunk, akkor a marketingesek eszköztára is kiszélesedik. Például olyan ösztönzők alkalmazását teszi lehetővé, amelyek specifikusabb fogyasztói tevékenységekhez kapcsolódnak. Ilyen például egy online kérdőív kitöltése, amely adatai automatikusan rögzülnek a szoftverrendszerben.

Ma már sokféle és minden vállalati méretre megfelelő CRM szoftver létezik a piacon. Miután a cég vezetése elkötelezte magát a CRM program bevezetése és elindítása mellett, első lépésként nézzen körül a piacon, és keresse meg a számára legmegfelelőbb szoftvercsomagot. Ebben érdemes szaktanácsadók, specialisták segítségét igénybe venni.

Forrás: Time Corner Group

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!