Ily módon egyrészt a különböző ajánlatokat lehet kezelni, másrészt az értékesítés, marketing és vevőszolgálat rendszereibe is lehet ezeket integrálni. Ha technikai hátterünk jól kiépített, és a szoftverprogram beszerzése során jó döntést hoztunk, akkor a marketingesek eszköztára is kiszélesedik. Például olyan ösztönzők alkalmazását teszi lehetővé, amelyek specifikusabb fogyasztói tevékenységekhez kapcsolódnak. Ilyen például egy online kérdőív kitöltése, amely adatai automatikusan rögzülnek a szoftverrendszerben.
Ma már sokféle és minden vállalati méretre megfelelő CRM szoftver létezik a piacon. Miután a cég vezetése elkötelezte magát a CRM program bevezetése és elindítása mellett, első lépésként nézzen körül a piacon, és keresse meg a számára legmegfelelőbb szoftvercsomagot. Ebben érdemes szaktanácsadók, specialisták segítségét igénybe venni.
Forrás: Time Corner Group
Testreszabott akciókkal növelhető a vásárlói hűség
A cégek hűségprogramjai csak akkor lesznek igazán ered-ményesek, ha integrálják azokat az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) programokba, s mindez persze fordítva is érvényes.