2p

Bár a válogatottak még pályára sem léptek, az esemény egyik győztese már megvan. A szórakoztató-elektronikai cégek számára - úgy tűnik - óriási forgalomnövekedést hoz az idei labdarúgó-vb.

Európa-szerte a felmérések és az eladási adatok is azt mutatják, hogy számos focirajongó az eseményre időzítve vásárol új készüléket. A legfrissebb angol jelentések szerint a szurkolók egymilliárd font feletti összeget költenek a nyáron tévékészülékre és az esemény élményét növelő egyéb audiovizuális berendezésre. Az őrületet mi sem jelzi jobban, hogy a Direct Line nevű cég felmérése szerint minden ötödik háztartás új készülékkel várja a vb rajtját.

Igaz, a magyar csapat nem jutott ki a világeseményre, ám a férfiak itthon is lázasan várják a június 7-i kezdést. Jelentősen megemelkedik a tévéforgalom a futball-világbajnokság idején - prognosztizálják a kereskedők -, egy kisebb karácsonyi rohammal számol a Tesco és az Electro World is. Mindkét vállalat nagyobb mennyiséget kínál a nyárra készülve dvd-kből, a Tesco emellett a digitális fényképezőkre és a videokamerákra, míg az Electro World a plazmatévékre erősít. A Tesco várakozásai szerint a normál forgalom két-háromszorosára számít a világbajnokság ideje alatt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!