1p

Alacsonyabb bevételről adott számot és munkaerejének 8 százalékos leépítését jelentette be a Heinz ketchup- és konzervgyártó. A 2700-as elbocsátással megvalósítható költségcsökkentésre a termékfejlesztés és a marketingköltségek fedezése miatt van szükség.

A társaság nettó bevétele 167,9 millió dollárra, részvényenként 50 centre esett vissza a május harmadikán zárult negyedik üzleti negyedévben az egy évvel azelőtti 206,5 millióról (59 cent részvényenként). A forgalom 7,6 százalékkal 2,4 milliárd dollárra emelkedett egyes brandek jó teljesítményének és különböző akvizícióknak köszönhetően - közli a Reuters.

A költségcsökkentő program részeként a kirúgások mellett a Heinz 15 üzemét is bezárja 2007-ben, s öt másik gyár 2008-as megszüntetését is fontolgatja. A társaság 2007-ben 18,7 százalékkal 317 millió dollárra kívánja növelni a reklámjaira fordított összeget. Ugyanebben az évben száznál is több új terméket fog bemutatni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!