
A CTA már májusban közölte, hogy előnyben részesíti a Bombardiert mint vevőt. A szerződés 206 gyorsvasúti kocsi rendeléséről szól, de a CTA kiterjesztette az elővételi jogot 200 további járműre, az összes opcióval pedig 706-ra emelkedhet a megrendelt vasúti kocsik száma - olvasható a Bombardier közleményében. A megállapodás tíz prototípus szállítását írja elő 30 hónapon belül, melyeket egy kilenc hónapos hatósági vizsgálatnak vetnek alá a tényleges szállítások megkezdése előtt.

Az új vasúti kocsik az elsők a CTA állományában, amelyek alternatív meghajtásúak lesznek. E technológia révén a szerelvények alacsony energiájúak és megbízhatóak, fenntartási költségük szintén alacsony. A Bombardier volt az első cég, amely ilyen technológiát használt az Egyesült Államokban és Kanadában. A járművek egy speciális szintrendszernek felelnek meg, így a kocsik a vasútállomások peronjával egy szintben vannak.