1p

2009. májustól Miskolcon hozza létre Regionális Ügyfélszolgálati Központját (Regional Customer Service Centre) a Vodafone. A Miskolcon több mint háromszáz új munkahelyet teremtő központ előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással.

A Vodafone így a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére a 2009-es évben növeli magyarországi össz-alkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló - a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő - Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.

„Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonala miatt hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő-utánpótlás, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál” – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más Vodafone országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz (VOCH), áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!