A légitársaság, versenytársaival ellentétben, megméretteti magát a tőzsdén. A vezér elmondta, részvényeik múlt heti gyengülése átmeneti volt csupán. A friss tőkeemeléssel jelentősen javulhatnak a cég pozíciói a közvetlen versenytárs Wizz Airrel szemben.
Jelenleg az összes gépet bérlik, ám 2010-ig ez az arány a felére csökken, mert körülbelül ugyanennyi lesz a saját tulajdonban tartott járművek aránya. Az ok kézenfekvő: az alacsony európai kamatok miatt manapság sokkal olcsóbb eszközhitelt felvenni, mint kifizetni a magas bérleti díjat. A vezérigazgató elismerte, hogy legnagyobb itteni versenytársa, a Wizz Air esetleg jobban kiterjesztett hálózatot épített egy-egy országban, de szerinte ez nem célravezető. Inkább egy bázisrepülőtérre érdemes összpontosítani több kapacitást, így történik például Krakkó vagy Budapest esetében is - írja a Világgazdaság.