
A Lengyel Légügyi Hatóság 2006. február 9-i jelentése alapján a Wizz Air továbbra is tartja vezető szerepét Lengyelországban, az állam legnagyobb diszkont, és második legnagyobb légitársasága. A jelentés alapján a Wizz Air, a teljes lengyel légi piac 12 százalékát tudhatja magáénak. Ez duplája a sorban következő légitársaság ugyanezen adatának.
Ez az eredmény csaknem háromszoros növekedést jelent a Wizz Air 2004-es utasszámához és piaci részesedéséhez képes. A LOT Lengyel Légitársaság továbbra is a legnagyobb a hagyományos légitársaságok között, közel 44 százalékos piaci részesedéssel - adta hírül a cég.
A Wizz Air tovább erősítette pozícióit a 2005 első félévében elért 11 százalékos piaci részesedés további növelésével. Mindezek mellett a Wizz Air-t már második éve választja meg a pasazer.com - a legnagyobb lengyel utazási portál - Lengyelország legjobb diszkont légitársaságának.
Wizz Air 2004 szeptembere óta - mindössze öt hónappal indulása után - tartja és erősíti vezető szerepét Lengyelországban, mint legnagyobb diszkont légitársaság. A légitársaság forgalma 250 százalékkal növekedett; útvonalhálózata pedig, csak az elmúlt néhány hónapban 20 új útvonallal bővült. 2006-ban a Wizz Air több, mint 2 millió utas szállítását tervezi.