1p

A fogyasztói közhangulat további gyors romlásáról számolt be szerdán a Nielsen piackutató cég.

A közhangulat pesszimistává válását mutatja, hogy a Nielsen fogyasztói bizalmi indexe a februári, rendkívül alacsony 45 pontról 37 pontra csökkent márciusban - fejti ki a társaság MTI-hez eljutatott közleményében.

Hangsúlyozzák: a 0 és 200 pont közötti skálán mozgó mutató 2008 második félévében még 71 ponton állt, 2005 első felében pedig 90 ponton is járt.

A társaság márciusi felmérése szerint a magyarországi munkalehetőségeket a megkérdezettek 63 százaléka tartja rossznak, saját pénzügyi kilátásait a válaszadók 51 százaléka tartja kedvezőtlennek, a devizahitelek visszafizetése az érintettek 64 százalékának jelent komoly problémát.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!